Ishockey

Vi missade jvm-matchen mellan Sverige occ USA i natt. Lillebror är inte hemma så jag kan inte fråga honom hur detta gick till, han skulle ju väcka mig? Jag somnade vid tolv, vaknade halv två och va super pigg. Låg och filosoferade i soffan. Soffan är raka motsatsen till luftmadrassen, man svettas otroligt mkt. Jag hade ju iof kläder + 2 par strumpor på mig också men hade jag sovit på luftmadrassen hade jag frusit ändå.

Sverige förlorade iaf mot USA, Schweiz förlorade stort mot Kanada så det blir USA och Kanada i final. Kanada vinner, we know. Tråkigt att Sverige inte tog sig till final, med den energin och så taggade som de va kanske de hade haft en chans. Who knows.

Jag blev iaf väldigt glad när jag nyss insåg att storebror har 2 matcher i veckan, HEMMA!! Äntligen kan jag stilla min abstinens. När jag väl är där kommer det inte vara så kul som jag just nu tror, men iaf. Jag får se hockey live. Alltid något. Tror det kommer bli en bra helg. Ska bara ta mig igenom veckan först.

Nu ska jag ringa och se hur det är med frugan, Monk vill att vi kommer och spelar spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0