Frustration

Om man somnar gott vid nio, går upp och kissar vid tio, är totalt redo att somna om men får ett sms man inte kan låta bli att svara på så får man skylla sig själv om man fortsätter skicka sms och sen inte kan somna. Okej, jag förstår det. Men det är lika förjävligt för det. Jag är trött men kan inte sova. Tack vare nässprayen gör det ont som fan i näsan och det har blrjat göra ont i halsen. Jag känner mig så redo för att jobba imon, verkligen.

Istället för att ligga och vrida och vända i sängen satte jag mig här och började kolla på jackor, köksbord och stolar. Så då blev jag ännu mer frustrerad. Finns aldrig en sån jacka jag vill ha och självklart är de köksmöbler jag vill ha för stora eller för dyra. Jag håller tummarna för att de köksmöblerna jag redan har passar precis så jag slipper köpa nya.. ORKA.

Nu ska jag kolla hur schemat på friskis och svettis ser ut, mamma tycker att jag ska börja träna där med henne och det lät ju inte helt fel. Billigare än gym och simning och om hon kan hålla sig från att ta tusen träningsuppehåll ska det nog bli riktigt bra!

Slå mig medvetslös så jag slipper vara vaken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0