Fort

Veckorna går så fort nu för tiden. Jag hinner ingenting. Idag hann jag ta itu med diskberget och plocka ur den disk som diskades i måndags. Mamma va här och hjälpte mig stryka och sätta upp det bruna tyget bakom det blommiga :D Skönt att slippa göra det själv även om det gick bra att sätta upp det blommiga.

Tjötade med Pontus en stund idag, väldigt trevligt :D Han ska komma och hälsa på mig nästa vecka!
Va ju tänkt att jag skulle umgås med Lisa imon men fick nyss förfrågan om att jobba natten till lördag och det kunde man ju inte säga nej till. Förhoppningsvis kan Lisafisa på lördag :) Undrar hur jag kommer orka vara vaken i ett dygn och sen inte vända på dygnet.. Men vad gör man inte för pengar..

Ska snart ge mig iväg till Maxi och handla lite innan jag kan ställa mig och laga mat. Sen är det väl lagom att lägga sig så man orkar med helgen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0