Förövrigt

.. så är ungefär halva tentan gjord. Har fortfarande inte orkat göra färdigt ettan om mobbade Stina och hennes familj, den är bara för tråkig men kommer nog bli lätt sen när jag väl är färdig med de andra och orkar skriva det sista på den. Boendesegregation fick mig att vilja spy och jag får inte ihop det till en hel sida ens, men det står ca 1 sida så jag nöjer mig så. Dem får fan skylla sig själva när de sätter upp så kassa böcker på litterturlistan. In your face! typ. Nu är det egen reflektion om empowerment, symbolisk interaktionism och feministiska teorier kvar. Jag känner hellre för att lägga mig naken i snön än att fortsätta med tentan just nu. Men jag vågar inte riktigt lägga av, jag vet ju hur kass jag är på att komma igång igen. SUCK.

Imon blir det förhoppningsvis promenad med Monk om inte mitt knä blir värre, sen plugg. Tisdagen är lite oklar men hur den än blir så blir det nog inte roligt. På onsdag hoppas jag på fika/mat med Sara :) Oj vad vi ska gnälla om tentan. På torsdag blir det ju sahlgrenska igen några timmar och sen plugg. På fredag blir det plugg om hemtentan inte är klar. Annars blir det nog plugg iaf, Russia is so funny. Vill att allt ska vara färdigt nununu. På lördag är det teater med farmor + småsyskon.

Jag är festsugen. Nåt så in i norden. Inte så ovanligt, det blir alltid så när jag har hemtenta. Aldrig är jag så sugen på att köpa en vodkaflaska, dansa och sova. Men nej, det finns ju ingen tid till sånt? Kanske fredagskvällen iof. Men finns det några roliga människor att festa med? Ont om sådana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0