Flitigt

Det är ju helt fantastiskt vad man kan åstadkomma på knappt 2 timmar! Har fått ut alla lådor, hyllor och påsar från vardagsrummet, fått upp de flesta kläderna, och knött in en hel del i klädkammaren. Så förutom möbler är det bara lite tomma lådor kvar till typ tv och dator som ska ner i förrådet.. Om jag inte får reda på vilket förråd jag har denna veckan får vi väl knö in det i köket medans vi grejar. Det löööser sig.

Dessutom har jag hunnit hålla koll på storebrors match via hemsidan och sen duschat. Fantastiskt. Vad är raka motsatsen till tidsoptimist? Tidspessimist? Det har jag aldrig hört någon säga men det passar nog mig, jag tror aldrig att tiden räcker till.

Jag har en känsla av att morgondagen kommer bli lite smått jobbig och lång. Jag har inte sett schemat men att sitta och lyssna på flera människor prata är svårt, blir så rastlös. Skulle haft min stickning med mig, då lyssnar man så bra. Får klura ut något annat bra jag kan göra. Sitta och kludda i ett block går ju kanske också, men då tror nog de som pratar att man inte lyssnar eller är intresserad? I don't know.

Vart håller Lisa hus? Inte för att jag själv haft tid att höra av mig men tänkte att hon skulle vara inne på msn nu så vi kan analyseraaa saker. Det behovet finns nu. Jag får krupp på mig själv. Ena stunden vill jag såååå mkt, sen nästa stund vill jag inte alls. Whyyy? Det är väl något jag kommer sitta och fundera på hela dagen imon.

Kommentarer
Postat av: Liiiisaaaaaaaaaaaaaaa

Jag är här snuttegumman! Men mitt internet blir inte fixat förens 5 februari...och grannarna har fattat att jag "lånade" deras, så jag kan inte koppla upp mig på deras längre :'( Tänker på dig som fan, hoppas allt gått bra i veckan. Ringer dig i eftermiddag min skatt!!!

2010-01-21 @ 09:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0