El

Jag gillar inte när jag inser att jag fattat fel. Förbannade skit. Ringde eon, gick på 2 sekunder att flyttanmäla men sedan informerar hon mig om att eon inte kan leverera el till lägenheten i Alingsås pga att de inte äger elnätet eller vad det nu var. Gaah. Nu blev jag stressad och förvirrad. Måste jag välja Alingsås energi då? De förbannade nötterna har ju NÄSTAN en bra hemsida. Dessutom stänger deras kundtjänst 16.00 i vanlig "liten-satans-by"-sed. Det cirkulerar många svärdomar i mitt huvud nu. På deras hemsida står det inte att man kan teckna avtal med en gång, man kan ringa kundtjänst om man har FRÅGOR, men å andra sidan står det att el kan levereras omgående inom Alingsås. Jag förstår ingenting, och jag måste vänta tills kl. 9 imon, för DÅ öppnar deras kundtjänst. Jag gillart inte.

Blev imponerad av vattenfall, inga fasta avgifter osv. Men de kan leverera el tidigast 1 mars, blir liite svårt att leva utan el tills dess. Suck. Jag borde nog äta nu, det är så lätt att bli arg när kroppen går på reserv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0