Disträ


Det blev monopol hos Monk & Niclas i många timmar idag. Och bus med Jacob så klart :) Han är galen, men så underbart rolig.

Kom hem för en timma sen typ, precis när jag skulle börja med hemtentan ringde Jocke och tyckte att jag vart undvikande för att jag inte svarat på hans samtal, men på min telefon har det inte ringt! Haha, det redde ut sig fort och det va härligt att prata med honom :) Fick gnällt lite om tentan, pratat om livet i övrigt, att vi ska bli sambos på halvtid till hösten och att vi snart ska ses. Wunderful.

Men det går inte alls bra att plugga idag. Mkt roligare att skriva med Lisa på msn och tänka på annat! Är också väldigt trött känner jag. Försöker glömma alla förkylningssymtom jag känner, kan inte bli sjuk nu. Det funkar inte. Ska man gå och lägga sig så kroppen får vila många timmar eller försöka köra på och få gjort så mkt som möjligt men ändå komma upp i tid imon? Dessa dilemman. Ibland hade en personlig assistent va bra som bestämde såna saker.

Nu ger vi det ett sista försök. Annars blir det sängen, förhoppningsvis sömn utan massa avbrott och en härlig dröm så jag vaknar och e taggad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0