Boring

Jag är så uttråkad. Har precis sett de senaste avsnitten av The Hills, störande serie. Jag blir som vanligt helt fast när det gäller relationer och människor i övrigt. Men producenterna måste ju ha några skruvar lösa. De klipper hej vilt, lämnar lösa trådar överallt och det börjar kännas mer och mer fejk. Helt plötsligt känner alla varandra och umgås med varandra, LA är väl lite större så de borde ha fler vänner? Vilket de säkert har, men det kommer inte med. Jaja, kommer det en till säsong så kommer jag väl se den ändå.

Men nu är jag uttråkad IGEN. Jag har hemlängtan. Även om jag vet att alla mina saker är nerpackade och mitt hem är ganska tomt så är det ju enda stället där det går att koppla av, bara vara och känna att det är okej att inte göra något. Vet inte varför det inte känns så här. Vet inte om det är att jag inte längre bor i detta hus eller om det är hela Alingsås-vistelse-grejen som är svår. Det är nu man ska sluta analysera och fundera. Men nej. Det går inte. Kvällen kommer sluta i katastrof och i morgon kommer jag vara lika grinig för att det inte finns något att göra, ingen som vill göra något, ingen som har pengar att göra något. Jag funderade förut på att åka tillbaka till Örebro tidigare, men sen insåg jag att det inte gick och jag dog en smula.

I detta läget borde jag plugga, då försvinner ju några timmar. Men som vanligt är det vad jag minst vill. Inte sugen alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0