Borde, måste, kan inte

Jag får panik. Det är hårt att vänja sig vid att bara vara ledig efter 16.30. Jag har stressat som en galning och inte hunnit mer än att fixa tygerna, handla, laga mat och delat upp i matlådor, betala räkningar och duscha. Jag vill sticka, läsa igenom min studiehandledning och ta reda på VAD det är för uppgifter som ska göras nu, kolla igenom tupperware-katalogen och halenskatalogen, få upp allt som fortfarande ligger i kartonger, få ordning i klädkammaren och badrummet. NÄR? HUR? Dear lord.

Tänkte att det skulle bli en lugn helg då jag hinner allt detta men jag förstörde allt genom att tacka ja till att jobba natten imon. Fast då kan jag iof läsa studiehandledningen och tupperware-katalogen. Alltid något.. Kan ju sticka lite också om det är lugnt :) Så ska jag hinna sova lite, men inte för mkt så jag vänder på dygnet, gå till Stures med familjen, umgås med Lisa och på söndag kommer Sara och ev. Patrik. Men jag är inte stressad. Nejdå, jag är bara uppe i varv konstant.

Innan jag lägger mig ska jag kolla upp hur man nixar telefonen eller vad det heter, det ringde 2 försäljare på 10 minuters intervall förut. Förbaskat irriterande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0