Anti

Kan inte minnas sist jag kände att jag verkligen inte vill jobba. Även om jag jobbade som en dåre fram tills för en vecka sen typ så va ju fördelen att jag jobbade konstant så jag hade inte tid att slappna av och bli van vid att vara ledig. Nu när jag vart ledig och halvsjuk några dagar är det inte alls lockande att ta sig ut i kylan och iväg till gnälligheten.

Jag brukar heller aldrig fundera särskilt mkt på vem jag ska jobba med, det spelar sällan inte så stor roll. Men idag gör det ju det eftersom jag inte är helt pigg. Men jag brukar ju ha tur med det där..

Annars va natten inte alls bra. Somnade om alldeles för sent, sov nog ganska bra en stund sen vaknade jag och insåg att jag va förkyld. Fy va äckligt det är! Tack gode gud för nässpray!

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen, försöka vakna till liv, komma in i duschen och fundera på hur jag ska komma till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0