Wopsidaisy

Skulle egentligen vart med Lisa nu och hjälpt henne sticka men hon hade förväxlat sina arbetstider och va tvungen att åka till jobbet. Men vi hann iaf åka till stan och köpa garn, så nu kan jag sticka färdigt båda halsdukarna jag påbörjat :D Lärde mig moss-stickning idag och det ska jag nog göra på nästa, behöver öva mer så det verkligen sätter sig.

Ska nog rensa kläderna som ska tvättas imon så det är färdigt att bara bäras ner i tvättstugan imon. Sen vet jag inte vad jag ska göra. Koka potatis till matlådan kanske. Känner verkligen inte för att greja med bokhyllan som är kaos eller något annat. Börjar bli lite rastlös när jag tänker på att jag snart inte har mer att pilla med här hemma. Vad ska jag göra då? Haha. Då kanske jag äntligen har tid att träffa lite folk. Just det ja, jag skulle ju ringa Pontus! :)


Idag va det städbesiktning i lägenheten i Örebro, får försöka få tag i bovärden imon och kolla hur det gick.. Om hon nu inte hör av sig, det bordde hon ju gjort om den va så hemskt oren som idioterna påstod? Jag vet inte, får nog försöka komma ihåg att slå en pling till henne imon. Så jag vet om jag får en räkning och i så fall på hur mkt.. Awesome..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0