Torsdag

Ljuuuvligt är det att sova. Fast drömmen va inget vidare, det va något läger och alla grät. Jag fortsatte gråta när jag vaknade till och gick på toa tills jag insåg att jag grät och blev genast fundersam. Fortsatte drömma samma sak när jag la mig. Sen helt plötsligt va jag en superkänd rockmedlem i något band, jag va en kille och min fru ville skiljas. Hon eldade upp min bil och huset. Haha.

Nu vet jag inte hur dagen blir. Ska träffa Maria, tänkte att hon hade sen lektion idag och att vi skulle ses efter det men hon verkar ha lektion nu, men hon kanske har mer lektioner. I don't know. Ska sätta igång med verksamhetsplanen iaf så får vi se hur långt jag kommer.

Snart är det heeelg :D Imon är det fredag! På lördag blir det antagligen bowling och mat på Stures eftersom det inte blev något förra veckan. Sen är kvällen inte spikad men det finns alternativ :) Jag hade tänkt att jag skulle göra något på sändagen men det minns jag inte längre. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0