Tönt?

Jag känner mig så töntig, men stickning gör mig så glaaad. Det är fantastiskt att lära sig nya saker så snabbt. Det är fantastiskt att jag så gärna VILL lära mig något som jag absolut inte ville förr. Det är så roligt och det blir så fint. Moss-stickning är aningen svårare men jag börjar få kläm nu, det blir jämnt och fint. Blir änna sugen på att nysta upp den lila/vita jag började på igår och göra moss-stickning på det också. Får se, håller mig till den rosa/vita just nu :)

Har inte fått gjort ett skit sen jag skrev sist. Jo, jag mätte hur mkt större/mindre den nya tvättkorgen blir jämfört med den gamla, hur stor hallen är, vilken dörrmatta som passar och vilken storleksskillnad det blir på det gamla och det nya skostället. Vill köpa det imon, men tiden räcker inte till. Och om jag får tiden att räcka till så har jag 2 armar för lite. Men bärhjälp är lättare att fixa än att göra dagen längre. Får klura på detta under morgondagen.

Tiden bara rinner iväg när man stickar, så nu är det ju faktiskt hög tid att krypa ner under täcket. Tänkte lägga mig vid 21 eftersom jag vart så trött hela dagen men det går ju inte att sluta sticka. Jag villvillvill fortsätta men jag vill även sova. Någon pratade om att jag snart kommer sticka i sömnen, who knows, kanske funkar skitbra. Har ju lite smått abstinens när jag vaknar och inte har stickat på flera timmar. Höhö. Om någon för 3 veckor sen hade sagt att jag en vecka senare skulle börja sticka hade jag skrattat och sagt "eller huuuur!". :)

Onsdag och ev. torsdag verkar bli hemmadagar för att jag ska få tid att skriva ihop studieplanen och verksamhetsrapporten. Om jag nu kunde få kontakt med Monk så kanske man hinner träffa henne också. Att köpa en splitterny mobil måste vart den sämsta investeringen du gjort på sista tiden eftersom man aldrig får tag i diiiig fröken Rydjer!!! Jag har ju bara försökt en gång idag så det är kanske inte omöjligt men det är ändå frustrerande :P

Nu vart det sängdaaags :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0