Naej.

Tiden bara rinner iväg för mig. Jag måste sluta vara så stressad. Det är inte hälsosamt men jag kommer väl alltid vara stressad inombords. Annars känns livet så tråkigt om det är för lugnt?

Igår va jag hos Lisa några timmar :) Käkade pizza (vilket jag inte borde gjort med tanke på hur kungen-pizzan fick mig att må), tjötade och stickade. Jag och Lisa är lite som småflickor som stänger in sig på rummet och pratar pojkar. Fast problemet är att vi analyserar för långt och plötsligt är allt för komplicerat och hemskt. Haha, varför kan vi inte bara prata om vädret? ;)

Idag va jag på studiebesök på morgonen. Missade fredagsfrallefrulle (gemensam frukost) på praktiken tyvärr men dem uppskattade mig ändå när jag väl kom :) Jag verkligen gillar min praktik! Nu börjar man lära känna dem flesta och dem börjar lära känna mig och allt flyter på. Det är konstant utmaningar och jag får pusha mig själv att göra det som är svårt men hittills har jag inte svikit mig själv, är faktiskt rätt stolt! :)
Måste bara ta tag i den skriftliga uppgiften och få färdigt den så jag kan släppa ångesten och bara njuta av livet som faktiskt är väldigt braaaa! , nu har jag skrytit färdigt.

Denna kväll va efterlängtad men tack vare den förbannade snön blev allt inställt :( Det rubbade veckan som vart så bra hittills, med ett undantag men det kommer förhoppningsvis inte förekomma mer! Haha. Nu är frågan vad jag ska göra istället? Är sugen på att gå till Maxi och köpa godis men då måste jag byta om och gå ut i det jobbiga snöandet.. Först och främst ska jag se det nya Greys Anatomy som håller på att tankas ner :) Sen är det ju läggdags rätt tidigt eftersom jag börjar jobba 7 imon :( Hur mkt snö kommer det vara ute då? Suuuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0