Kan det va?

Trodde inte att det skulle påverka mig så mkt. Trodde att det skulle vara bättre efter några dagar. Men det är det inte. Jag längtar efter en bärbar dator. Så svag är jag. Så liten känns min värld just nu. Jag drömmer om den vita vackra datorn jag hittade som faktiskt kan bli ganska billig om jag tar chansen..

Att sitta vid denna datorn är inte bekvämt. Hur orkade jag sitta här så mkt förr? Det är farligt att vänja sig vid en bärbar. Men jag har iaf stillat pluggångesten lite. Men jag insåg att det inte bara är plugget som ger mig ångest. Att älska musik och bo i ett dålig isolerat hus går inte riktigt ihop. Jag vet inte hur många gånger jag tänkt att mina grannar hatar mig. Men jag vet inte hur mkt jag hörs. Dem som bor under mig kanske störs av min bas hela tiden? Eller inte alls? Eller bara när vissa låtar spelas? Detta göra min lite smått galen. Men jag får väl köra på tills någon klagar, det verkar dem ju kunna i detta huset har jag hört..

Nu funderar jag på om jag ska läsa om kognitiv teori, empowerment och MI eller kolla i de intressanta böcker jag lånat ELLER sticka. Vad tror ni vinner? Jag är inte extremt sugen på stickning just nu så det kanske blir lite kognitiv teori en stund. Intressant tisdagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0