Inglorious basterds

Jag ska hädanefter göra allt i min makt för att undvika handling på maxi på lördagar. Så mkt folk överallt. Inte kul. Men jag fick iaf handlat igår, hittade ett nytt recept på en kassler- och paprikagryta som jag tillagade och bjöd över Monk & Niclas på middag :) Det va lyckat, maten va good.

Vi va hos mig en stund, Jacob spelade gitarr och va galen som vanligt :) Sen åkte vi hem till dem, eller ja, vi släppte av Monk & Jacob och sen åkte vi till Ica så Monk kunde lägga Jacob eftersom han har svårt att somna när jag är med. Lite dumt att det blivit så. Sen såg vi film, Inglorious Basterds.. Vet inte riktigt vad jag tycker om den. Jag tror den hade varit skitbra om jag hade koll på historia känns det som, men eftersom jag inte har det var det många delar som kändes långa och sega. Men man fick en del skratt och slutet va ju bra.

Har sovit underbart gott i natt men är ändå inte pigg. Men det blir jag nog när jag hoppar in i duschen. Sen ska jag till stan och möta Monk, gå en runda där och sen hem till mig och baka bröd. Lillebror har match vid två men Monk är totalt ointresserad av hockey så det känns lite taskigt att dra med henne dit :P Tror jag ska be henne färga mitt hår när degen jäser istället, börjar bli grymt trött på utväxten nu, den syns extremt mkt vissa dagar. Sen ska vi ju se film också, Monk har inte fått se varken My sisters keeper eller the ugly truth för Niclas, haha, så någon av dem ska vi se :) En perfekt söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0