I won!

Jag trotsade huvudvärk, illamående och att allt kändes skit och fick pluggat rätt rejält :D Inte helt färdig men jag orkar inte ta tag i den allra sista biten just nu.. Ska leta efter användbara böcker så jag kan analysera ur ett klassperspektiv.. Jag vet vad jag vill skriva, men måste ju hitta något jag kan basera det på..

Sen ska jag unna mig själv en film! Ser så sällan på film nu för tiden. Fastnade framför en igår, men jag missade början och ville då inte se slutet så jag laddade ner den så jag kan se hela idag :D Fantastiskt. Kan man ju passa på att sticka lite också!

Imon är det praktik och tvättning! Woho, vardagen is so fuuuuuuuuuuuuuun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0