Heelg

Kan nog konstatera att jag gjort sönder fläkten i datorn, och därmed gjort sönder datorn.. Kan man hitta någon bra på avbetalning tro? Får undersöka detta.. SUCK.

Det va en väldigt bra dag på praktiken, hände en del och det va kul. Sen glömde jag ju helt bort att jag skulle på studiebesök i morse så jag skämdes en braa stund. Hoppas det går att omboka och att jag inte bränt den bron..

Kom nyss hem från mamsen som är gräsänka i en vecka. Anders och Anton är i Sälen. Men hon har ju Niklas hemma. Lånade hennes skriva, åt lite, tjötade, sen kom en vän till henne med sin hund så det blev lite gos med den innan jag åkte hem :)

Lisa dyker väl upp någon gång under kvällen. Får försöka lägga mig tidigt, ska åka till IKEA imon vid halv tio med Niclas och Maria. Lääängtar. Finally! Sen är det kalas innan jag kan montera ihop sakerna och få ordning.. Men det blir nog bra ändå. Sen blir det melodifestivalen med Niclas, Monk, barnen och Maria antar jag :D

Nu ska jag kissa igen, för 5:e gången på en timma. Tröööttsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0