Fast

Dagen gick fort och blev ganska lite gjort.. Fick läst lite, men inte allt som va tänkt.. Mamma kom förbi och drack en kopp kaffe när hon skulle hämta resväskan :) Sen pratade jag med pappa om att låna bussen så jag kan åka till IKEA i helgen. Efter det samtalet hände inte mkt. För att inte fastna i gråt och chock ringde jag mamma en stund och sen pratade jag med Monk. Försökte planera helgen men det gick inte riktigt, vi vet imon.

Lagade mat, stickade, läste lite och sen kom Pontus och Robbin :) Det blev en lång fika, dem åkte precis hem. va längesen vi sågs men ändå känns det som igår. Härliga människor.

Jag tror att jag gjort sönder fläkten i datorn.. Den är väldigt tyst efter att jag dammsög fläkthålen så vem vet vad jag lyckats med.. Smaaart. Den har stängt av sig tre gånger, antagligen för att den blivit för varm och inte kunnat kyla ner sig själv. Vore inte fel att köpa en ny men pengarna finns verkligen inte.. Får skruva bort luckan och titta på det imon.. Nu ska jag sticka lite och sen sova :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0