Fab

Sanna hon är tlöött, tlöööt, tlöööt. Men glaaad, glaad, glaad.

Idag för första gången bäddade jag min säng, har ju fått fram överkastet nu. Haha



Gick som sagt en sväng i stan med Monk, Niclas & barnen. Det enda köpet som blev av stod ju självklart jag för, otippat. Men jag hittade en cardigan som jag verkligen kommer uppskatta i sommar, tror jag. Träffade även mamma en snabbis, hon va på apoteket och hämtade penicillin, sen skulle hon till ishallen. Vissa kan inte vila ;)


Sen gick jag, Monk & Wilma till Maxi innan vi gick hem till mig. Monk tittade på "My sisters keeper" medan jag stickade och lagade mat (inte samtidigt men i den ordningen..). Va en väldigt skön dag, med god mat och avslutades med att Monk färgade mitt hår :D



Tadaaa. Va lite rädd att det skulle bli svart men det blev det inte som tur va. Blev mer som jag hade tänkt mig. Färg återspeglas ju inte perfekt på bild men ungefäär så blev det :) Thank you Monk!

Nu ska jag snart plocka ur diskmaskinen sen kanske det är dags att sova? Ne, kom på att jag har lite annat att pilla med först. Otippat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0