Bror

Blev lite fler timmars umgänge med Monk & co igår än vad som va tänkt. Men det kändes välbehövligt och roligt :D



Vi fikade inne i stan :) Jag fick petat i mig en underbart god varm macka!
Sen gick vi och mötte Monks mamma på stationen, mötte Therese och hennes kusin Michelle, gick en runda i stan innan vi mötte Niclas och Jacob :)



:D

När jag skulle hem och väntade på bussen va Pontus ute med vovven så då fick jag tjötat lite med honom :)


Drömde en låång och konstig dröm. En sån där jobbig dröm med människor man inte vill drömma om. Mkt känslor och det kändes så äkta när jag vaknade.

Tanken va ju att familjen skulle komma hit idag och hjälpa mig sätta upp hyllor och så men Anders va trött, vilket är förståeligt eftersom han jobbat hårt med snöröjning och allt i veckan! Lite tråkigt är det dock, jag har ju inte världens bästa tålamod.. Men lillebror och hans kompis Rasmus är påväg hit, jag har ju inte lyckats få ihop sodastream-maskinen så det får Ralle fixa, igen. Haha.

Sen får vi väl se vad som händer. Ska förska motivera mig själv till att bära ner lite saker i källaren. Kanske ska passa på att tvätta ikväll eftersom jag ändå inte planerat att göra något annat. Får väl se om det finns tvätt-tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0