Brööön

Va skönt att komma tillbaka till praktiken, fast jag va så grymt trött så jag orkade knappt vara trevlig. Vissa dagar är det bäst att vara lite tyst. Men dagen gick ganska fort och va ändå väldigt kul :)
Bokade in två studiebesök också, eller ja, det ena hade min handledare bokat in. Så imon ska jag till Calypso en sväng och sen ska jag till vuxenenheten på soc. Spännande. Känner att jag borde ha massa frågor redo men jag har inga. Det kommer nog imon när de börjar berätta om vad de gör.

Eftersom jag hade köpt fel jäst insåg jag att jag skulle behöva gå in på Maxi.. Inte kul. Men som tur va blev jag erbjuden skjuts hem av en av mina handledare och han skulle in på Willys en sväng så det föll sig perfekt :D va dock tvungen att gå förbi Maxi ändå eftersom jag skulle posta brev och hämta ett paket men det gick ju snabbt :D

Sen kom Anders och hämtade den stora sopsäcken med skräp som blev efter att Niclas målade. Skönt att bli av med den! Vad skulle jag göra utan mamma och Anders? Ni är fantastiska :D

Efter en liten stund kom Lisa, vi käkade, tjötade en stund och sen började vi baka bröööd :D Många skratt, stor förvirring över att det skulle vara sammanlagt 32 dl mjöl i en bunke tillsammans med allt annat men efter många fler skratt löste vi det! Haha, det är jobbigt men kul att baka bröd. Nu ligger det och jäser till en gigantisk deg. Vi är väl färdiga lagom tills att det är dags att lägga sig. Om ens det. Höhö.



Har dessutom hunnit prata i telefon med Pontus och bestämma att vi ska ses i veckan och planerat lite om framtiden med Sara :) Det är så skumt att helt plötsligt bo så långt ifrån varandra och inte kunna ses. Mitt i allt spionerade vi på räddningstjänsten som för tredje gången på 5 dagar vart vid huset mitt emot typ, efter lite filosofiering med mamma och Anders kom vi fram till att de gör någon övning eller kollar så att huset är okej och inte har fel på ledningarna innan det rivs så att de sprängs. Mamma trodde mer på att det va någon övning och inte så dramatiskt. Höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0