And it continues

Började aldrig på verksamhetsrapporten eller grejade i klädkammaren. Fastnade vid datorn och alla bra böcker jag hittade som faktiskt är relevant för kursen. Men jag plockade ur diskmaskinen!

Mamsen hämtade upp mig, vi åkte och käkade och svängde sen in på jysk. Köpte två skoställ, en tvättkorg och en bit vaxduk. Jag ska pimpa min diskmaskin så vackert, hoho. Skoställen va väldigt lätta att sätta ihop så det hann jag med innan vi åkte till ishallen. Oj vilken bra match! Fantastiskt, grabbarna va taggade efter söndagens förlust. Vi gick när det va en minut kvar och då stod det 7-3. Skara började göra mål när klockan slog 16 min i tredje perioden. Sjukt kul ändå, om ett lag ligger under så mkt i tredje perioden brukar det mest bli slagsmål men inte Skara, dem kämpade på! Men vi va ju såklart bäst :)

När jag kom hem satte jag igång med tvättkorgen. Förbannade jysk. Jag hade Jocke som sällskap i telefonen en bra stund iaf :) Va längesen, men snart kommer han på besök :D När vi hade lagt på skulle jag skruva dit locket. Jomenvisst, jysk är ju så kanon.. Gångjärnen passade inte de hålen som va gjorda för skruvarna. Jag blev genomsvett och förbannad men det gick!! Vad skönt det känns nu när den står där och är så snygg :D

Ska nog försöka lista ut vad jag ska göra i hallen, väggarna är så tomma och intetsägande. Så kan man inte ha deeeet. Icke! Jag behöver inspiration.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0