Lördag


Underbart att sova i min egen säng :) Nu ska jag dock vara vaken i typ ett dygn, tänk så fantastiskt skönt det kommer vara att lägga sig sen!

När jag vaknade idag så va Monk här och scrapbookade. Så vi satt och tjötade i några timmar innan hon gav sig iväg till Sabina, hoppas ni får en kul kväll på hotellet! Det blir nog mindre skönt imon när Monk ska gå upp vid sjuk och vara social med mig och barnen hela dagen.. Haha. Vi ska orka baka pepparkakor också tänkte vi.

Har nu lagt ut annonser på nästan all kurslitteratur jag har! På 2 olika sidor så nu hoppas jag att jag kan bli av med alla och få in lite pengar :)

Nu ska jag packa ner matlåda och tröja och gå till Maxi innan jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0