Inskickad!


Idag skickade vi in uppsatsen!! Eller ja, Sara skötte det praktiska med att skriva ut och posta skiten. Är glad att jag slapp den stressen! Nu kan vi släppa den ett par veckor. Förutom jobb så är jag nu helt ledig till 10 januari och ska bara läsa igenom en annan uppsats och tycka till lite. Det är väldigt konstigt att man inte har plugg som man hela tiden känner att man borde ta tag i. Dessa stunder får mig att längta till examensdagen :)

Har spenderat eftermiddagen och kvällen med Maria. Vi hade vår egna lilla jul, hon hade gjort en fin mössa till mig i julklapp :) Så bakade vi lussebullar eftersom jag inte hunnit med det och var så himla sugen. Sen såg vi film, Streetdance, den va faktiskt riktigt bra!

Ska strax lägga mig, Monk & Niclas ska släppa av Jacoby och Wilmus hos mig innan de handlar. Jag tyckte att de hellre kunde vara här istället för på Maxi, då blir både barn och föräldrarna glada ;)






Kommentarer
Postat av: Sabina

hon har sagt mamma ganska länge men det är först nu, den senaste veckan, som hon verkligen förstår vad hon säger o så:)

2010-12-29 @ 10:05:28
URL: http://sabinavictoria.blogg.se/
Postat av: Daniella, mamma till Nike 080926 och BF lillebror 110416

Svar (snabbast i stan på att svara såklart):

TACK! Ska anstränga mig till mitt yttersta för att faktiskt uppdatera också ;) Hoppas att livet leker för dig!

2010-12-29 @ 16:06:31
URL: http://nikedan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0