Couch


Har nyss landat i soffan hemma och det är så underbart :) Har bara varit i Örebro i 4 dagar och pluggat i 3 men det har varit 3 långa och jobbiga dagar. Men vi har kommit en bra bit på analysenoch det känns så bra! Vi är grymt bra.

Nu är det helg, ska plugga lite men ska mest vara med de jag tycker mest om :) Imon ska jag hälsa på min gamla praktikplats tänkte jag, sen fika på stan med Monk :) Senare under dagen är det luciafirandet på dagis och senare på kvällen ska jag umgås med Maddelutt :) Kommer bli en fantastisk dag tror jag.








På lördag blir det väl lite plugg på förmiddagen och sen är tanken att umgås med Maria, får väl se vad som händer. Kanske lite bakning? Lussebullar är ju aldrig fel att ha :) På söndag blir det förhoppningsvis simhallen med Monk och barnen :D Sen ska jag umgås med min familj resten av dagen har jag tänkt.

Det är min plan. Nu ska jag sticka superfort så det som ska vara färdigt imon blir färdigt och få koll på alla böcker jag ska slå in och skicka iväg. Att sälja alla böcker är förvirrande. Vore ju dumt att skicka fel bok till någon..


Kommentarer
Postat av: Sabina

Ja, det märktes ju inte alls på henne. Såg på fb att du också va dålig nu:( Krya på dig!

2010-12-12 @ 13:25:42
URL: http://sabinavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0