Tröött

Är trött som satan men det funkar väldigt bra att vakna en timma innan jag ska gå, börjar förstå folk som går upp långt innan för att äta och läsa tidningen, skita eller vad man nu gör. Det verkar fungera bra för mig och magen också!

Igår hängde jag hos grannarna hela dagen, pluggade och tjötade. Gick hem vid tio, tänkte komma i säng tidigt men blev att jag och Jocke hamnade i ett djupt snack om relationer så det blev ingen tidig läggning. Men det va trevligt, en mycket bra måndag!

Idag blir det skola 9.15-12, sen hem och laga mat, plugga och sen på kvällen ska vi till gym och köra ett pass Zumba! Ska bli kul men jag anar att vi kommer dö, konditionen är ju inte på topp! Haha, träningsvärk here we come..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0