Time fly by..


Sov underbara 11 timmar och kissade bara en gång! Fantastiskt. Jag hade väl kissat ut allt under kväll iofs, så det fanns väl inget kvar. Skönt va det iaf!
Mamsen hämtade mig vid sex och vi åkte ner till lillebror i ishallen :) Han är så duktig, vart på två olika hockeyläger, har tränat hårt varje dag i 2 veckor och är ändå ganska pigg och glad. Klart att han är överlycklig när han får vara på isen varje dag. Storebror kommer väl vara lika lycklig imon när han och hans lagkamrater kommer ut på hemma-isen igen!
Önskar jag kunde ha en annan dygnsrytm nu, skulle vilja se lillebror spela imon. Först ska han spela med sin egen grupp och sen med de äldre killarna, asball att han och en till ur hans åldersgrupp blev tillfrågade :)

Ja jag är en stolt storasyster nu. Här kommer bild på mamsen och grabbarna på isen :)





Sen va vi lite taxi innan vi käkade. Satt ute på familjens underbara altan och fick ett snabbt besök av storebror och hans vän Oskar. Lite ballt, han har flyttat hit från Gotland, tror jag det var. Han känner ingen alls, flyttade hit för att spela hockey om jag fattat rätt..

Sen slappade jag i soffan och såg film med mamma och Anton :) När Anton lagt sig tjötade vi om folk, livet och framtiden.

Promenerade hem strax innan 02, sjukt att mamma höll sig vaken och ganska pigg så länge, haha. Väl hemma la jag mig i soffan och fastnade i en asbra film om sjukdomen ALD tror jag den hette. Fascinerande vad föräldrar kan kämpa för sina barn. Nu har jag nyss lagat lasagne och väntar på att magen ska sluta krångla så jag kan somna. Jag blir helt slut av dessa kramper, suuuck.


Får väl bjuda på lite kort från igår också..

            

Bör sägas att Tobbe och Patrik på ovanstående bild körde en "Scrubs-J.D" och drack applemartinis! Haha. Den va söt som satan.

Nu blev det väldigt mkt och allt på en gång. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: klia

Driver en sexblogg och vill nu ha Din hjälp med att svara på en fråga! ;)

2010-08-16 @ 00:50:03
URL: http://klia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0