Snål

Jag hittade väskan på en annan sida där den va 100 kr billigare.. Jag är så sugen på att klicka på "beställ", det suger i väsktarmen. Kollade upp tågresorna för i höst och jag tjänar ju faktiskt typ 1,500 på att boka i förtid så logiskt sett har jag ju råd med väskan? (Nu skakar Monica min bästa vän kraftigt på huvudet och tänker att jag är allvarligt skadad samtidigt som hon ler för hon vet hur köpgalen jag är, haha). Får nog sova på saker..

Har de senaste dagarna provat nya sodastream-smaker och melon från ullared var något utav det vidrigaste, smakar som loka eller någon utav de där dåligt smaksatta kolsyrevattensakerna. Usch. Tur att jag bara köpte en. Häromdan testade jag hallon och det va sådär, ingen höjdare som jag väntade mig. Nu skulle jag köra en säker, citron och lime eller vad den heter, men då glömmer jag själva sodastream-grejen så det blev okolsyrad saft. Det funkar det med.


Sex and the city 2 va ju tur att man inte slängde ut biopengar på! Inte sådär asgrym. Men men. Med myspys belysning och en ny dator med fantastisk skärm va det ändå härligt :)

Frågan är vad man ska göra nu? Vaknade ju inte förrän 12 idag så sovtrött är jag då inte än! En full och glad Monica verkar vara pratsugen så det blir väl att prata med henne en stund om hon vågar ringa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0