Rain


Härligt med regn, mest för att jag inte har något som tvingar mig ut i regnet idag och det blir så mkt svalare här hemma :D

Underbart med en ledig dag. Vart uppe sen 06 och har inte gjort mkt sen dess, underbart att vara ledig och kunna njuta av sin soffa och TV :D Hade det inte vart för den konstiga värken i ryggen hade allt vart perfekt!

Har ytterligare ännu en gång gått igenom ekonomin det kommande året och jag blev så lycklig! Nu när jag vet vad hyran blir och kan räkna ut hur mkt resandet kommer kosta så blir jag genast mycket gladare! Nu har jag stenkoll och det kommer bli kanon.

Som vanligt beställer jag böcker för sent, varje år, trots att jag planerar det så väl.. Idag har några böcker kommit in på Maxi, men resten då? Ser på beställningen att vissa inte ens har skickats än. Suck! Jag kommer ju inte vara i Alingsås på 2 veckor, men det fungerar väl att någon annan hämtar ut böckerna med mitt pass? Mitt leg måste jag ju ha med mig..

Om man skulle göra någon nytta kanske? Typ sortera tvätten inför tvättandet imon, fixa disken eller börja packa kläder eller annat? Maybemaybe..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hihi...kan så vara att det ska bli en liten äppelpaj idag;)..så jäkla trist att handla när man måste köpa alla jäkla bas saker (disk/tvättmedel, tvål, schampo m.m.)! Blir så fruktansvärt dyrt! dog nästan lite när hon sa va det kostade:O

2010-08-25 @ 12:01:38
URL: http://yennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0