Morning


Ja nu verkar jag vara en morgonmänniska. Har fått in en lite halvdålig rutin känner jag. I söndags efter jobbet blev inte mycket gjort, grejade lite på morgonen sen låg jag i soffan och såg på film. Lyckades hålla mig vaken till 16, sen stensomnade jag. Sov till 6 på morgonen, galet. Åkte till Monk och spenderade dagen med henne och barnen :) Åkte hem vid fyra, grejade lite, fick besök och totaldeckade vid åtta när jag blev ensam igen :) Haha. Vaknade därför 4 och va rätt pigg.

Det är väl skönt att komma upp tidigt men man blir ju trött så tidigt på kvällen också.. Idag ska jag umgås med min mamma :) Innan dess ska jag väl städa lite, blev ju aldrig gjort i söndags..

Kommentarer
Postat av: klia

Har en fråga på min blogg, som det vore kul om Du ville svara på ;)

2010-08-24 @ 21:10:19
URL: http://klia.blogg.se/
Postat av: eroooticaaa

hej jag har en sex&kärleksblogg :) just nu är det en läsare som vill ha hjälp med fråga så jag har gjort en "dagens fråga " för att hjälpa henne. Vill du hjälpa henne? :)

2010-08-24 @ 21:20:53
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0