Grym


Jag är ju rätt grym på att spendera tid i soffan och inte göra något alls har jag nu insett. Jag har sett två filmer också, va längesen jag fann ro till att se på film. Coach Carter gick på fyran och man tackar ju inte nej till att glo lite på Channing Tatum och andra lagom tränade grabbar. När man inte kan göra så mkt kan man ju iaf drömma!

Har inte beställt några böcker eller tågbiljetter. Har däremot vart på jakt efter ny datorväska. När jag beställde denna tänkte jag inte på att den var 15,6 tum och den gamla 15,4. Denna är 1 cm för bred för den gamla väskan :( Men Golla gör så sjukt snygga väskor och denna vill jag haaa:




Har verkligen börjat gilla brunt! Den gamla är ju röd och jättefin med snygga blommor på men denna är mer diskret och härlig! Men.. den kostar 699 kr.. De flesta inser väl att man med en tajt ekonomi inte ska köpa en sån dyr väska men jag överväger det verkligen och jag känner mig själkv såpass bra att jag tror jag kommer köpa den.. Men först ska jag kolla om den finns någon annanstans lite billigare, den jag har nu kostade ju inte så mkt och det är en precis likadan modell.

Nu var Sex and the city 2 nedladdad också så det blir väl snart en tredje film :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nemmen tjenare! Haha fan va jag satt och klura nu innan jag såg efternamnet.

Kopplade inte alls samman vem "sanna" var.



Jag får tacka så mycket!:) Det va inte igår man såg dig! Hur står det till?

Nu får jag självklart snoka runt lite här inne hos dig oxå;)

2010-08-07 @ 22:49:29
URL: http://yennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0