Girls


Har precis kommit hem från tjejerna. Fia, Tip & Sara, tre utav mina kurskamrater bor på våningen ovanför och alla tre kom hit idag så nu har vi haft en liten återträff :) Dessutom kom Jennie som vi lärt känna genom Fia och Jenny som är en annan kurskamrat. Vi va dessutom lite effektiva och bar ner saker till källaren och satte ihop Fias säng, fick panik på att det va så rörigt. Men det är 3 tjejer i en liten lägenhet, mycket kläder och mycket saker = kaos. Men nu är det ganska ordnat :)


Såg bilder från när Jennie och Fia var i Thailand, Tips hemland där hon spenderar mkt av sommaren. Man blev väldigt sugen på att ha semester igen. Inte så sugen på värmen dock eftersom jag har såna härliga bakisdag-svettningar så fort jag ens sitter upp för länge. Men semester tackar jag inte nej till. Helt fel tidpunkt att drömma om semester. Förnekaförnekaförneka.

Nu ska jag nog läsa lite bloggar och kolla runt tills jag blir sovtrött. Orkar inte berätta om helgen och lägga upp bilder nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0