Fyllemat


Kom precis hem från GBG. Skulle dö utan headset på tåg och buss, folk som babblar ovettiga saker på fyllan är inte alltid roligt att höra på.

Iaf, va på en krog som heter Rumpanbar, haha. Lite väl hög musik med tanke på att det inte är ett dansställe men annars va det väldigt mysigt och avslappnat. Precis vad jag behövde :) För en gångs skull använde jag min kamera så det kanske kommer upp någon mongobild vi lyckades ta ganska många av ikväll.

Nu är jag superpigg och vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med.. Spela lite Mario Kart kanske? Ska iaf lägga fram köttfärs tills imon. Ska nog ner till ishallen en sväng imon och se vad dom har för sig på sommarhockeyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0