Frii som en fågel


Nu är jag frii som en fågel. Tills på söndag.. Ledig 2 nätter. Woho!

Ska ju lyckas komma till nordea någon dag också. Får väl försöka få in det nästa vecka. Måndag kanske. Tisdag är det ju läkarbesök på schemat. Skrämmande. Mkt som ska göras nästa vecka.. Sista arbetsveckan. Dessa två dagar ska jag laga mkt mat, rensa frysen, städa i klädkammaren (går knappt att gå in där nu), städa, dammsuga, träffa Sara, umgås med Monk och barnen och någonstans där mellan klämma in min kära mor som jag inte sett på evigheter känns det som!

De senaste två nätterna på jobbet har jag stickat 3 mössor, snart är den fjärde färdig. På söndag ska vi se hur de passar på Wilma nu, kanske får göra dem större, hennes huvud lär ju växa en del tills dem behövs. Hon kommer vara så söt :)

Nu är det väl dags att sova, är inte så trött men ska ju komma upp i lagom tid så jag orkar träffa Sara! Får väl se om det blir utgång i GBG eller om vi hänger hos mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0