Fördelar


Sitter och läser om ibs och inser att det va väldigt bra att få diagnosen. Nu har jag fått förklaring på varför jag kissar så mkt, mår illa, har kraftig mensvärk, har tryck på vissa obehagliga ställen, är trött, svettas mkt i perioder och har mkt huvudvärk. Det är tydligen väldigt vanligt att man har ont när man har sex, det är väl det enda som inte stämmer på mig.

Det finns tydligen en förening för mag- och tarmsjuka. Varför? Jag är inte privat av mig och har inga problem med att prata om min sjukdom men jag ser ingen anledning till att söka upp människor med samma åkomma. Den enda fördelen är väl att man kan få råd på mediciner som hjälper men alla har ju olika problem och är känsliga för olika saker så det kanske inte hjälper ändå. Måste det finnas föreningar och grupper för allt?

Nu har jag iaf hittat en del kosttillskott och annat jag ska testa att äta varje dag så får jag väl se hur det fungerar. Kommer säkert bli prima ballerina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0