Sarah


"Mitt namn är Sarah, men ni kan kalla mig Nanna. Min Blogg handlar om mitt förflutna. Om hur jag för 8 år sedan rymde hemifrån när jag var 14 år. Det handlar om hur det var att leva ett liv som gömd, om en hotbild emot min familj som senare sig visas vara en lögn och sveket från myndigheter och allt som jag tvingades utsättas för. Min flykt från djävulen och kampen om att överleva. Jag var ett offer, ett offer till något ingen ska behöva uppleva. Men jag kunde välja att anting stanna kvar som ett offer hela mitt liv eller gå vidare och leva de liv jag var värd. Jag valde livet! Med mina ord hoppas jag kunna ge ett budskap till alla er där ute. GE ALDRIG UPP! Detta är mitt liv, i mina ord.."

http://youcanrunbutyoucanthide.blogg.se/






"Sarah och hennes syskon har under många år varit sina föräldrars slagpåsar,samhällets bowlingklot. Detta som dessa barn fick gå igenom utan någon som helst möjlighet att skydda sig har satt sina spår. Barnens barndom spoilerades dag för dag. Nu är Sarah vuxen men hennes ärr är djupa och de är nu samhället borde få betala, Sarah MÅSTE få upprättelse och dom som har erkänt sina fel ska få betala.De är vad denna insamling har till syfte att hjälpa Sarah med....Var med du också och visa att de dom här barnen varit med om är ett big NONO och inte okey nånstans...Genom att skänka ett bidrag så så hjälper du till att hjälpa Sarah till upprättelse..."

http://samlain.se/insamling/insamlingar/sarah-soligberg-flickan-som-samhallet-glomde/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0