Så rätt!


Handledning är så jävla bra. Underbart att ha den på fredag eftermiddag, man avslutar veckan med att gå från praktiken och må svinbra! Man har fått ventilera, problematisera, analysera, funderat och skrattat. Det är så skönt när man kan vara ärlig och helt ärligt säga att man inte klarar en viss person eller situation och kunna diskutera hur man kan hantera det.

Jag är glad att hon inte är den som "A men då är det bara att säga... göra.." utan säger "Jaha, och hur tänker du då? Och vad gör du? Hur borde man göra? Finns det något som är rätt?" Och jag suckar för att hon tvingar mig att tänka och utmana mig själv. Men det är så underbart, det blir så fantastiska diskussioner och det är gött att få prata om vad som hänt i veckan och hur man ska gå vidare. Inte som på jobbet där man ventilerar om något som en jobbigt och sen stannar man där. Man går aldrig vidare med det, kanske att man kommer fram till vad det beror på men inte att man gör så mkt åt det.

Nu ska jag packa lite grejer som jag ska ha med till Monk eftersom jag inte kommer hem förrän imon. Och eftersom min favorit inte är där (tåååraaar) så kan jag ju ta med mitt garn och sticka! Ifall lusten blir för svår att stå emot. Det ska jag göra nu så jag är redo att gå när hon ringer. Kanon! Blir en kanonfredag. Får njuta till fullo eftersom resten av helgen blir knas som vanligt när man ska jobba en natt mitt i allt och inte kan sova som vanligt. Men vad gör man inte för pengar? Allt förutom prostitution är väl svaret, för mig iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0