Nattuggla?

När jag vill vara uppe och har massa jag vill göra så har jag aldrig tid, då måste jag lägga mig tidigt. Nu däremot, när jag gick upp vid 13 och ska vara vaken till 06 så är jag svintrött och vill bara lägga mig och sova. Har massa jag kan göra, men vill inte.

Tröttade väl ut mig under tiden jag passade Jacoby. Inte för att han var jobbig utan för att jag gick så satans mkt, har ätit dåligt och sen gjort ännu mer saker som tröttar ut kroppen rejält. Men inte trodde jag att det skulle vara svårt att hålla sig vaken, icke. Så fel jag hadeeee. Kanske borde äta något?

Snart är iaf två nya serieavsnitt nere och då har jag något som håller mig vaken i 1,5 timma typ. Kanske skulle ta fram lite böcker och leta teorier?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0