Lasagnette


Blev några trevliga timmar med Sara och Madde :) Sen va det dags att starta med maten och lite innan fem kom familjen :) Som tur va kunde jag känna lite smak, annars hade det vart bittert att göra så god mat..!

När dem gått sätter jag mig i soffan och ska byta kanal, då fungerar inte kontrollen. WTF? Vem har vart på kontrollen? Har den gått sönder? HUR? Behöver jag bara byta batteri? Får undersöka detta.. Den kan ju inte ha gått sönder redan.. Och batterierna kan ju inte plötsligt ta slut? Eller ?

Jaja. Nu ska jag pissa för femtioelfte gången och fundera på vad jag ska sysselsätta mig med ikväll. Det står mellan att greja med fotoalbum, sortera papper, se film eller träffa någon. För att bli frisk kanske jag borde välja film. Men det känns inte kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0