Fönster


För första gången i mitt liv är jag sugen på att göra rent fönster. När solen är på väg att gå ner ser jag tydligt att mitt fönster inte är rent, det kliar i mina fingrar.
Lillebror frågade en bra sak: Varför kom man på att göra fönster?

Lyckades inte vara vaken till 06, gav upp vid tre. Vaknade vid 13 och var vrålhungrig så det va bara att gå upp. Men jag hade sovit så dåligt i natt så jag har vilat och sovit hela dagen.

Ska hoppa in i duschen och sen packa ned det som behövs för natten och morgondagen. Längtar redan efter morgondagen, vet hur trött jag kommer vara och hur sköönt det kommer vara att lägga sig efter att ha vart vaken i mer än ett dygn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0