FB

Seriöst, facebook brukar vara kul men jävligt jobbigt eftersom alla är så förbannat aktiva med statusuppdateringar, bilder och fan och hans moster. I vanliga fall tvingar jag mig själv att gå in minst en gång om dagen annars blir det för mkt att ta igen. Men nu när jag vart hemma så jävla mkt och inte orkat mkt mer än att sitta i soffan är facebook sjukt tråkigt. 2 timmar brukar flyga förbi svinlätt när man väl loggar in, nu loggar jag in och har redan sett allt. Det kanske är 4 nya statusuppdateringar, som är totalt onödiga och tråkiga. Så med besvikelse loggar jag ut igen.

Jag orkar inte vara hemma mer. Jag orkar inte med mig själv. Behöver vara i ett rum fullt med andra människor så jag kan fokusera på annat, eller snarare störa mig på andra istället för mig själv. Haha. Imon blir det praktiken! Annars jävlar. Vägrar vakna upp och må sämre.


För övrigt är det fortfarande äckligt varmt. Hade öppet fönstret och då va det behagligt, så fort jag stängde blev det bastu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0