Annandag?

Usch vad äckligt det är att vara förkyld. Alldeles torr och konstig i halsen. Men det stoppar mig inte. Igår satt jag och tyckte synd om mig själv samtidigt som jag tyckte livet va väldigt bra. Men sen fick jag kvällsällskap som gjorde livet underbart :D Fantastiskt. Kände mig frisk för en stund. Tills jag däckade i soffan och väcktes av att telefonen ringde.

Att handla va inte kul. Inte alls mkt folk men när man inte mår bra och känner sig ofräsch känns det som att alla tittar på en. Paranoiiiid, yes. Men det gick, kändes som att armarna skulle gå av när jag bar hem allt men det gick bra det med.. Jag måste våga ta min shoppingvagn.. Det känns pinsamt fast ändå inte.

Nu kommer snart Sara och Madde :) Ska bli roligt. Har inte träffat dem på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0