Ajjemen!

Datorn kokar och jag dör av värmeslag men analysen är påbörjad!! Nu ska den bara bli som jag vill.

Hade jag inte sysselsatt mig med att hjälpa lillebror med engelskan, fastna framför facebook och i telefon med Sarah hade jag säkert kommit mkt längre med analysen vid det här laget. Men som sagt, vad vore livet utan utmaningar? Hur kul skulle det vara om allt gick så enkelt som det va tänkt?





Nu ska jag nog lägga ner för idag. Måste vända tillbaka på dygnet lite i etapper så jag kommer upp på torsdag när jag ska till praktiken. Vill dit idaag men kan inte. Störande med dessa uppgifter som stör. Men dagarna går så fort så snart är helvetet färdigt, jag kan spela mario kart, gå till praktiken och sen släppa loss i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0