Ahaaaa!


Kom på en smart sak, jag har skrivare och kan skriva ut massa papper så jag får en mer överblick istället för att rulla fram och tillbaka i word. Ja, så gör vi. Så hoppas vi att skrivaren inte krånglar. Det är så satans varmt och jag orkar inga motgångar efter denna långa dag som känts som en tisdag. Varför går inte skrivaren igång? Aha, kanske ska sätta i sladden i väggen! Så ja, nu jävlas den och skriver ut en testsida och slösar färg trots att jag köpte en äkta patron denna gång. Jävla skit, slängde ut pengar i onödan. Jaja, nu trycker vi ctrl+P och OK. Skriver lite med mamma på msn, glömmer av att jag väntar på utskrift. Helvete vad varmt det äääär.

Varför skrivs det inte ut? testsidan är ju färdig nu. Vafaaan. VARFÖR ska det alltid krångla? Denna skrivaren är skadad. Den är kass, rutten, helt störd. Klickar upp utskriftsrutan, det står ingen status på utskriften. Nehe, då startar vi väl om den och ser om det hjälper. Jag hörde ju att datorn klinkade till när jag satte igång skrivaren så den har kontakt? Jaja, jag går och sätter igång fläkten så länge så jag har det svalt vid sängen.

Den skriver fortfarande inte ut. MEN! SLUTA! Ungefär här känner jag mig rätt irriterad, samtidigt som jag är väldigt glad över att ingen är här och inser mitt misstag. Sladden frn skrivaren sitter inte i datorn. AHAAAA! Det är en fördel om den gör det, änna.

Nämnde jag att det är varmt? Men det gör inget. Jag kommer antagligen sova asdåligt, drömma drömmar som får mig att vakna med tårar på kinderna och kudden, ha en dag på praktiken som ena stunden är asjobbig och seg och sen asbra. Umgås med Monk och mysa med Wilma. Jag har något att se fram emot :D Om det är Wilma eller Monk vill jag inte avslöja eftersom en utav dem läser detta. Det vore ju elakt mot den andre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0