WIERD

Den dagen är riktigt skum. Sov för länge, har mått illa och varit snurrig, haft noll aptit och varit slö i kroppen. Tröttsamt. Varför blir vissa dagar såhär?

Iaf. Spelade Guitar Hero i typ 2 timmar tills jag inte orkade mer, gick ju inte att vinna mot vad-han-nu-heter för att komma vidare. Får ta det imon.

Pratade med mamsen en sväng och det mesta av vårat prat nu handlar om min flytt. Grejen är att jag planerar att flytta tillbaka till Alingsås och plugga färdigt därifrån. Har inte riktigt benat ut alla detaljer än, allt hänger på om jag kan praktisera i Alingsås eller inte. Sen blir det en del pendlande, oavsett om jag välder att läsa de 2 sista terminerna i Örebro eller Göteborg.. Ska försöka klura ut detta i veckan, annars får jag vänta tills den 23:e då vi ska information om praktiken.
Är alldeles för hängig för att orka förklara varför, vad som gör att jag inte är säker osv. Tar det en annan dag när jag har större behov av att få ut det..

Annars har jag installerat multimediahårddisken i datorn, sett film och tittat på gamla kort. Jag älskar verkligen att minnas det förflutna, fundera över vad man tyckte och kände för folk man va med då osv. Jag kan fastna i tankarna väldigt länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0