TID

Tiden går så sjukt fort. Detta är något som slår mig varje dag, oftast när jag tänker på Jacob som växer för fullt. Älskade unge :)

Jag änvänder lotion väldigt sällan, nu efter duschen var händerna torra som sandpapper så det var ett måste. Tog den söta rosa burken från Orilflame med lotion som luktar så ljuvligt! Varje gång blir jag lika glad och nostalgisk, den påminner om Egypten. Det är snart 2 år sen jag och Monk va där! Helt sjuuukt. Känns som att det va för ett halvår sen. Det va inte den roligaste resan någonsin, men det va min första resa om man inte räknar Tyskland, Schweiz och Tjeckien. Vädret va inte särskilt bra, det blåste som satan, maten va kass och vi levde på godis hela veckan. Hade jag rest med någon annan än Monica hade jag blivit galen, hon är den enda jag står ut med och inte hatar efter 3 dagar, haha.
Att jag minns resan med glädje beror väl mest på att den var väldigt känslomässig på många sätt eftersom jag reste från Sverige med föreställningen om att jag skulle komma hem och bli tillsammans med mitt ex igen, träffa en underbar kille i Egypten och fick reda på att jag kommit in på universitetet. Alldeles för mkt hände på kort tid, men det slutade oerhört bra, jag kom nog undan en hel del hjärtesorg tror jag!

Nu ska jag sluta grubbla på det förflutna och sova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0