Sunday

Godmorgon! Luftmadrass är inget vidare, det är lite mysigt men kroppen gillar det inte. Har ont i båda axlarna och är svintrött pga att jag vaknat oräkneligt många gånger.. Längtar efter min sääng!

Igår va vi på Ullared, oj vad grejer jag fick köpt :D Monk och Maria fick nästan stoppa mig, de trodde att jag hade spräckt min budget :P Haha, det trodde nästan jag också men det såg värre ut än vad det var.
Jacob var helt ljuvlig som vanligt :) Igår bytte vi blöja på en jättesmutsig toa utan skötbord inne på Ullared så Jacob fick ligga på toalettsitsen, haha. Men det gick så bra så :)

Kvällen blev desto roligare.. Jag hade huvudvärk fram och tillbaka hela dagen och var ganska död hemma hos Monk, skrattade halvt ihjäl mig till "americas funniest homevideos" och sen va jag död igen. Tills vi satte igång och spelade ett utav spelen jag köpte på ullared, då vet jag inte vad som hände men det var som att jag var vääldigt full, det kändes nästan så och jag fick spontana skrattanfall utan någon anledning.

Sen trodde vi att vi missade bussen så Monk fick köra hem oss! Haha, bussen va 5 minuter sen, för första gången någonsin typ, så vi såg den när vi åkt en bit ifrån Monk :P

Nu ska jag se om det finns någon frukost och försöka få tag i Lisa så jag vet vad jag ska göra idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0