Spontanbesök!

Haha, sådär 21.30 en fredagskväll tycker jag och Jocke att det är tid att ses!
Tänkte ringa honom förut men antog (som man aldrig ska göra!) att han hade planer så det va nog försent. Icke sa nicke, Jocke den söta nörden va hemma och spelade spel :) Det sorgliga är att vi inte bor vägg i vägg och han måste ta bussen, så han är här om en timma (nästa buss går om en halvtimma), men han kommer!

Ska väl passa på att plocka undan en del skit som ligger och skräpar överallt så jag slipper gå upp tidigare och göra det imon, man vill ju ha det fint när familjen kommer på besök imon. Ska ju visa upp min nya inredning :D Funnyyyyy. Just det ja, nu får Jocke se hur det ser ut också. Han va med och bar upp allt och hjälpte till med sängen men sen stack han, ska vi se om han ens märker någon skillnad, haha! Om han inte ser att jag har större TV så lipar jag.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0