Slö

Fy vad jag känner mig slö! Har satans ont, kan inte precisera det men det måste vara någon led vid knäet, det gör förbannat ont vid varje rörelse. Har kommit och gått i perioder de senaste veckorna men har försökt förtränga smärtan i väntan på att det ska gå över, men nu verkar det bara bli värre. JAG BLIR SÅ TRÖTT. Jag som skulle börja träna med Jocke denna veckan, lär INTE hända med denna smärtan :(

Varför tvingades vi inte att läsa mer litteratur på engelska på högstadiet och gymnasiet? Jag kan komma ihåg att jag läste 2 böcker, båda var enkla att läsa. Nu har vi kurslitteratur på engelska och SATAN vad jobbigt det är. Jag fattar nästan alla ord men det hjälper ju inte, jag ska ju fatta sammanhanget. Suck, suck och suck. Jag får väl läsa det gång på gång tills det sitter, ska bara hitta motivationen som flytt till andra sidan jordklotet.

Nu ska jag först ringa mamsen och se hur det är med henne och bihålerna. Skulle ringt igår men jag däckade ju en aning tidigare än planerat..

Förresten! Jag har satt ihop sängbordet, blev skitbra. Men nu har jag ont i ryggen. Haha, min kropp är en plåga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0